söndag 16/10

hej där =)

Ligger i soffan o klockan har gått på tok för fort för måste snart upp o göra mig redo och jobba.Bläää vill inte,vill bara ligga kvar i soffan idag o mysa. Med min stora kudde o filtar lr täcket. Dag sex idag med så känner att jag e lagom mör. Men helgen har gått riktigt fort ska jag medge så klagar inte allt för mycket :). Bakat en kaka med till mina arbetskamrater så hoppas de gillar den :) En tigerkaka bidde det.

Sedan vet jag inte om jag har skrivit det att i februari drar jag till thailand i tre veckor:D!!!!!! Fy fan längtar galet kan jag erkänna:)O direkt efter det så kan det bli en op till på vänster knät:(
 

Sedan har jag gått o blivit lite små förälskad tror jag.Olyckligt som de verkar som tyvärr men de får tiden avgöra......

Nehe gå o kolla kakan i ugnen sedan en dusch o seddan off to work:) Så ha en riktigt bra söndag nu allesammans =)


kramar från mig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0